
STRATEGIA I PLANOWANIE
Warsztaty są przeznaczone dla zespołów które biorą udział w tworzeniu planów sprzedaży i marketingu. Jest przygotowaniem do efektywnego uczestnictwa w procesie planowania strategii oraz budżetowania. W trakcie warsztatów mogą być budowane są wybrane elementy planu.

PROWADZENIE ZESPOŁU
Warsztaty są przeznaczone dla osób zarządzających zespołem sprzedaży. Dotyczą wybranych aspektów przywództwa, motywacji, współpracy oraz praktycznych zasad zarządzania sprzedażą. Program jest dostosowywany do skali i struktury zespołu.

SPRZEDAŻ W SEKTORZE MŚP
Warsztaty dla zespołów prowadzących sprzedaż oraz marketing w sektorze małych i średnich firm. W zależności od potrzeb, program warsztatów może dotyczyć wybranych elementów strategii takich jak segmentacja rynku, kanały sprzedaży czy planowanie zasobów oraz konkretnych zadań lub projektów związanych ze sprzedażą w sektorze MŚP.

ROZWÓJ KANAŁU PARTNERSKIEGO
Warsztaty dla firm z branży technologicznej, które oferują swoje rozwiązania i produkty za pośrednictwem partnerów. Program warsztatów może dotyczyć różnych zagadnień związanych z kanałem partnerskim, takich jak model współpracy, struktura, kompetencje czy marketing.
WARSZTATY I PROGRAMY ROZWOJOWE
Warsztaty są sposobem na tworzenie konkretnych rozwiązań biznesowych. Efektem warsztatów są praktyczne rozwiązania wypracowane przez uczestników oraz rozwój umiejętności przydatnych do wykonania tego zadania. Program warsztatu uzupełniają wybrane elementy teorii.
Indywidulane programy są przygotowywane z myślą o rozwijaniu praktycznych umiejętności niezbędnych do zarządzania sprzedażą. Ich podstawą są rozmowy uczestnika z prowadzącym, który wspiera rozwój wybranych umiejętności. Każdy program to projekt z dokładnie określonym celem, ustalanym wspólnie z klientem. Przygotowanie programu jest poprzedzone analizą sytuacji.
Nasze usługi są przeznaczone dla przedsiębiorstw.